Monday, July 27, 2009

Vera Zvonareva CNN Türk Özel

Barış Kuyucu: Bu Türkiye'ye ilk gelişin... Öncelikle Türkiye'ye hoşgeldin. Türkiye ile ilgili ilk izlenimlerin neler?
Vera Zvonareva: Bildiğiniz gibi bu soruyla birkaç kez karşılaştım ve Türkiye ile ilgili güzel hislerim var. Burdaki tenis kulübünden çok etkilendim. İstanbul'dan çok etkilendim. Etrafımdaki insanlar çok yardımcı oldular. Hotel harika. İnsanların yaklaşımı harika. Böyle bir organizasyonun bir parçası olmak üzerimde büyük bir baskı oluşturuyor.
- Charliston turnuvasında bir sakatlık yaşadın. Fransa Açık ve Wimbledon'ı da tamamlayamadın. Şu an formunun durumu nasıl?- Formla ilgili konuşmanın zor olduğunu bilirsiniz. Daha önce birçok maçta oynadım. Sakatlığımdan bu yana Wimbledon'da sadece iki maç oynayabildim. Sonra bir kez daha sakatlandım ve ara vermek zorunda kaldım. 4 hafta kaybım var. Bu turnuvanın hazırlıklarına ancak 1 hafta önce başlayabildim. Sanıyorum sakatlığımdan beri gelişme gösterdim. Şu an daha iyiyim. Artık her gün antrenman yapabiliyorum. Kendimi buna epey zorladım. Kendimi yüzde 100 hazır hissetmiyorum. Fakat ilk maçıma en iyi şekilde hazır olurum. Elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışacağım.
- Şu ana kadar iki şampiyonluğun var. Bu 3'e çıkar mı?
- Bilirsiniz, bu sert bir rekabettir. Burdaki oyuncuların hepsi çok iyi. Hepimiz çok güçlüyüz. Şu anda düşündüğüm şey şampiyonluk değil. Ne zaman korta çıksam elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışırım. Neler yapabileceğimi göreceğiz ama çıktığım her maçı kazanmaya çalışacağım.
- Peki Korrytseva'ya karşı oynayacağın maçla ilgili neler söyleyeceksin? İkiniz de çok iyisiniz.- Evet onun çok iyi olduğunu ben de biliyorum. Onunla daha önce de oynamıştım ama Mariya'nın kortta deneyimli bir oyuncu olduğunu biliyorum. O yüzden benim için çok sert bir mücadele olacak. Bu, turnuvanın ilk maçı, hiç kolay olmayacak. Sezonun İlk sert kort zemin turnuvalarından biri... Bu çok zor olacak ama elimden geleni ardıma koymayacağım. Nasıl olacağını göreceğiz.
- Bu turnuvadaki en beğendiğin isimler kimler?
- Herkes :) Hepsi benim için en iyi isimler... Ben kimseyi eleyerek haksızlık yapmak istemiyorum. Bayanlar kategorisi artık en yüksek seviyede. Fiziksel ve zihinsel olarak çok güçlü bir seviye... Her maça önem vermek zorundasınız. Eğer bunu yapmazsanız asla başarılı olamazsınız.
- Türk hayranlarına iletmek istediğin son mesajın nedir? Burda birçok hayranın var.- Çok teşekkürler :) ama ben en iyi performansımı göstermek için burdayım. Herkesi orda görmek istiyorum. Umarım gelip beni desteklerler. Elimden gelenin en iyisini yapacağım. Bu turnuvaya yüzde 100 odaklanmak istiyorum. Umarım insanlar iyi bir tenis izlerler ve bundan keyif duyarlar.
- Sana turnuvada bol şans diliyorum ve bu röportaj için teşekkür ediyorum.
- Çok teşekkürler.
- Bol şans.
- Sağol.

No comments: