Friday, February 29, 2008

PGA TURNUVASININDA # 3 (Bob Hope)

Hoffman Açık – RÖP

“Merhaba, ben Charley Hoffman, Las Vegas’la olan bağlarımı koparmıyorum, ben burada UNLV asilerini destekliyorum. Şimdi “PGA Turnuvası’nda” programına hoş geldiniz.




AZ SONRA “PGA TURNUVASI’NDA” PROGRAMINDA…

Turnuva, Bob Hope Chrysler Classic’e hazırlanırken turnuvanın sunucusu George Lopez’le birlikte sahne arkasında neler yaşandığını göreceğiz. Şampiyon Charley Hoffman’la beraber Vegas’ı gezeceğiz. Bir çaylağın PGA Turnuvası’na son 24 saatte nasıl hazırlandığına şahit olacağız. Hepsi ve daha fazlası “PGA Turnuvası’nda” programında…




Hep beraber olayın içine girelim. PGA Turnuvası bu hafta Bob Hope Chrysler Classic için anavatanına dönüyor. Charley Hoffman turnuva şampiyonluğunu korumak için geri dönüyor. Komedyen ve California yerlisi George Lopez bu yıl da geçen yıl olduğu gibi beş gün sürecek turnuvayı sunacak.

Bu haftanın en büyük profesyonel zaferinin tarafı olan ve 2007’de ilk playoff deliğinde John Rollins’i yenerek en yüksek mertebeye yerleşen Charley Hoffman cephesine dönüyoruz. 2008 sezonuna başlamaya hazırlanan Hoffman’ı Las Vegas’taki evinde ziyaret ettik.




Charley Hoffman #1 – RÖP


HOFFMAN RÖP: “Sanırım ben orda ilk olarak yumruğumu gösterdim ve arkadaşlarımın ve ailemin de aralarında bulunduğu seyirciye salladım. Yılın ilk yarışını oynadığınızda ve kazandığınızda şaşırıp ‘belki bunu daha fazla yapabilirim’ diyorsunuz. Bu sene ünlüler eşleşmelerinde golf oynamak biraz daha değişik olacak ama oraya gidip tüm olanaklarımı kullanacağım için çok heyecanlıyım. Umarım oraya gidip geçen yıl yaptığım kadar iyi oynarım. Bir önceki yıl oynadığımdan epey sert bir tarzda oynamıştım, sanıyorum en büyük isimler karşısında oynadığımdan dolayı biraz gözlerim açılmıştı. Çok güzeldi, biraz mücadele etmiştim ve umarım bu sene bu isimlere biraz daha iyi kafa tutabilirim.”

Charley Hoffman için geçen seneki şöhreti yeterli olmayacak.

HOFFMAN RÖP: “Geçen sene kazandıktan sonra bu sene daha çok beklentim var. En büyük amacım Ryder Cup’ı almak ve umarım Ryder Cup’ta Amerika’yı temsil edebilirim.”

HOFFMAN RÖP: “2006 yılında çok az çekişme içine girmiştim ve kazanamamıştım. 2007 yılında ise şeytanın bacağını kırdım ve ilk yarışımı kazandım. Harika bir şeydi ama keşke biraz daha iyi oynayabilseymişim. Bu seneki amacım da bu… Umarım geri dönüp ikinci kez kazanırım.”

HOFFMAN RÖP: “Her sene oynadığınızda amacınız tur şampiyonasına katılmaktır ve eğer yıl sonunda tur şampiyonasına girerseniz harika bir yıl geçirirsiniz.”

Yerli Charley, George Lopez’in Bob Hope Chrysler Classic’i sunması kararını destekliyor.

HOFFMAN RÖP: “George harika bir çocuktur, komik bir çocuktur, muhteşem bir golfçudur, oyun hakkında birçok bilgisi vardır ve Bob Hope’u temsil ederek harika bir iş yapıyor”

HOFFMAN RÖP: “O da bir golfçu. Golfu anlıyor. Ne zaman kazacağını, ne zaman komik, ne zaman ciddi olacağını iyi biliyor. Kısacası her şeyin zamanını iyi seçiyor. Turnuva için harika bir sunucu seçildi bence…”

HOFFMAN RÖP: “Yıllar geçtikçe çok daha iyi yerlere gelecektir ve tabii ki turnuvalar da daha güçlenecektir”

Rekabetçi doğasına rağmen…

HOFFMAN RÖP: “Bir tanesini kazanmak istersiniz, ondan sonra bir sonrakini de kazanmak istersiniz. Ben de bu süreçlerden sonra her zaman golf turnuvasını kazanmaya çalışmaya karar veririm.”

Hala bir dilim basit bir turtadan hoşlanıyor.

HOFFMAN RÖP: “Her zaman geriye dönmek zorundasınız. Bir insan, bir golfçu olarak gelişseniz bile önemli olan bir şey var. Kazanamayabilirim, ilk 50’ye bile giremeyebilirim ama yine de bir golfçu olarak kendimi iyi hissediyorum çünkü artık daha iyi bir oyuncuyum. O yılki kazandığım başarı da bunun kanıtı…”




UNLV mezunu Charlie Hoffman’ın Vegas’a dönüşü hala izleyeceklerimiz arasında… Bob Hope şampiyonu hakkında daha çok bilgi edineceğiz.

HOFFMAN RÖP: “Ne yaparlarsa yapsınlar Almu Maderate’imi destekliyorum”



LOPEZ 2007’DE İLK VURUŞU ANONS EDİYOR: “2007 Bob Hope Chrysler Classic’e hoş geldiniz”

2007 yılında George Lopez, komedi efsanesi Bob Hope’un ayak izlerini takip ederek hayatta bir kez elde edilebilecek bir fırsat yakaladı.

Bazı arkadaşlarının da yardımıyla Lopez’in bir sunucu olarak yaşadığı ilk deneyim başarılı olmuştu.

JEROME BETTIS: “Bence bu, bu organizasyona yeni bir kan getirdi ve hayranları onun golf oynamasını görmek istiyorlar.”

JACKSON RÖP: “George’la oynamayı seviyorum. George sürekli beni güldürüyor”

JASON GORE: “Bu turnuvayı taşıyıp sunabilecek en iyi isim… Bence bu iyi bir değişiklik”

JIMMY KIMMEL: “George harika bir sunucu ve kendi tarzında dev bir imza. Çocuklar onun Godzilla gibi bir şey sanacaklar.”

PHIL MICKELSON: “Ben büyük bir George Lopez hayranıyım çünkü o şu ana kadar tanıdığım en iyi insanlardan bir tanesi… Onun golf oynamasını biraz arzuluyorum ama konumuz bu değil…”

RAY ROMANO: “Evet George çok komik, bunu kabul ediyorum. Size her zaman söyleyebilirim ki komik olabilirsiniz, bu büyük bir fark yaratabilir ama harika bir iş yaparsanız davetiniz için teşekkür ederim”

Geçen yıllar boyunca Bob Hope gerçekten bir geleneğe dönüştü. Bob Hope Chrysler Classic artık harita üzerinde gösterilir oldu. Fakat Lopez kendi geleneğini yaratmayı düşündü.

LOPEZ RÖP: “Her Salı bu turnuvaya bir In &Out burger kamyonu gelir ve tüm oyuncular için burger pişirir”

LOPEZ RÖP: “Eğer 499 kilo olmasaydım onların yemeğini yiyebilirdim”

HENSBY RÖP: “Dünyadaki en güzel ayrıcalık: In & Out Burger…”

LOPEZ RÖP: “Adamım senin yemeğini ben alacaktım. Bu vahşi değil mi sence de? Onun yemeğini yürütecektim.”

SLUMAN RÖP: “O protein demek; ekmek yok ve maalesef domates de yok. Bilirsiniz, işimiz bitti valla”

GEORGE RÖP: “Bence bu ayrıcalığı canlı kılmaya devam ettiğimiz için Bob Hope görse gurur duyardı. Bu sanki bir babanın 40 yıldır işlettiği bir lokantayı oğlunun devralması ve aynı kaliteyi sürdürmesi gibi bir şey…”



Bu Hafta Turnuvada

Bu hafta PGA Turnuvası, California’da gerçekleşen Bob Hope Chrysler Classic için tekrar Pasifik’in üzerinden geçiyor. 5 gün sürecek turnuva Çarşamba günü başlıyor ve tüm turnuvayı canlı olarak golf kanalında izleyebilirsiniz.




- VO: Bob Hope Chrysler Classic esnasında Pasifik ünlüleri güneşli bir gün geçiriyorlardı. Geleneksel olarak dört değişik sahada oynandı. Palmiye ağaçlarıyla dolu klasik kulüp geçen 2 yıldan sonra bir kez daha beş günlük organizasyona ev sahipliği yapıyor. Ve hepsinden ötesi geri dönüş yapan üç şampiyonu pür dikkat takip etmeniz lazım.

- V/O: 2006’da burada zafer yaşayan Chad Campbell, geçen sene 2007 Viking Classic’teki zaferinden sonra veda etmişti ama şimdi California çölünde oyuna geri dönüyor.

- RÖP CAMPBELL: “Eğer sakin bir gündeyseniz skor yapmanız daha kolay olur fakat hava eğer rüzgarlıysa son derece korkunç oluyor. Kesinlikle zor vuruş yaptığınız sert bir golf sahasına dönüşüyor alan…

- V/O: İyi bir rüzgar oyuncusu olan Campbell hatasız sürüşte 19. sırada yer alıyor ve bu sezon yönetmeliğe göre yeşil alanda 6. sırada bulunuyor, bu da bu hafta ona avantaj sağlıyor.

- V/O: 2005 şampiyonu Justin Leonard, son 6 başlangıcında da beş kez ilk 10’a girmesiyle beraber birilerini kızdırdı. Bu başarılarına 2007 Valero Texas Açık’taki zaferi de dahil… Leonard’ın sallamalarındaki değişim ve Mercedes Benz’e zihinsel yaklaşımı sayesinde 18 kez birdie yaptı. Birdie ortalamasında şu an altıncı sırada olan bu Texas’lı birdielerin zafer için bir kilit nokta oluşturduğunu biliyor.

- RÖP LEONARD: “Eminim ki eğer uzun vurursanız düzgün vurmak için de iyi olacaktır. Bu şeyleri bu golf sahalarında beraber koyarsanız düşük skorlar elde edersiniz.”

- V/o: Ve bu haftaki konumuz…

- Weir’ı geri çağırın: “Mike Weir geri döndü!”

- V/O: Lefty’nin geçen yıl Cumhurbaşkanlığı Kupası’nda Tiger Woods karşısındaki inanılmaz zaferinden beri Weir 12 kez arka arkaya başarı elde etti, bunlardan bir tanesi de 2007 Fry’s Electronics Açık’tı. 2003 şampiyonu Weir, kariyerinin başlangıcından beri hiç bu seviyeye gelmemişti. Şu an kariyerinin zirvesinde…



Charley Hoffman RÖP - #2

HOFFMAN VEGAS

- CAR RÖP #1: “Eğer şeritten uzaklaşırsanız Las Vegas da diğer normal şehirler gibidir ve yukarısında Mom & Pop lokantaları vardır.
- CAR RÖP #2: “Profesyonel golf oynayan benim için en önemli şey burada tur atlamaktır ve burada golf oynayabilirsiniz”
- GOLF RÖP #1: “Vegas’ta hava her zaman çok güzel olmamıştır, genelde bunun avantajını yakalamak için çabalarız ve kesinlikle bugün çok güzel bir gün olacak.”
- RÖP #1: “Ben büyük bir ihtimalle hep beysbol oyuncusu olmak istemiştim, hatta küçük lig takımlarında oynamıştım. Golf sadece ilgilendiğim başka bir spor dalıydı ama geriye dönüp baktığımda golfta beysboldan çok daha iyi olduğumu görüyorum. O yüzden en önemlisi UNLV’de bir derece elde edebildim ve spor sektörüne girebildim.”
- MÜZİK BİTER
- NAT KOÇ #1: “Hey koç! Hey Charley, nasıl gidiyor? Neler yapıyorsun? Seni görmek güzel…”
- GOLF RÖP #2: “Kolej koçumuz Dwayne Knight birçok oyuncuyla birçok ilişki kurdu, o yüzden antrenman yapmak ve oynamak için bir yerimiz oldu.”
- NAT KOÇ #2: “Burada Charley’le birçok anımız oldu. En özel olanlarından biri ise 1998 yılında ulusal şampiyonasını kazandığımız andı. 9 delikte düşük bir skor elde ederek bir rekor kırdık, henüz 19 bile değildik. Charley altı tanesini kendi vurmuştu, o yüzden o gün gerçekten çok özeldi.”
- RÖP #2: “Kolej golfu bile oynasanız bu golf sahalarında oynamak için yeteneğiniz var demektir ve PGA Turnuvası’na katılacak kadar iyi olursanız oyununuzu ustaca icra edersiniz.
- V/O: Turnuvanın ötesinde Hoffman, arkadaşı Andy Barnes’la oyununu hala ciddi bir şekilde icra ettiği için vaktinden keyif alıyor.
- RÖP #3: “Ben çok mücadeleciyimdir, büyük bir ihtimalle tanıştığınız birçok insandan daha mücadeleci bir ruha sahibim”
- NAT GOLF #2: “Çok iyi bir vuruş, beraberlikten sonra iyi bir hamle…”
- RÖP #4: “Yaptığım hiçbir şeyde kaybetmek istemem.”
- NAT GOLF #3: “En yakın kim? Evet…”
- RÖP #5: “Video oyunları, golf, raket topu, aklınıza gelebilecek her şey… Seviyem ne olursa olsun, fark etmez. Yine de yenmek isterim.”
- NAT GOLF #4: “Hiçbir şey kupa kadar önemli değil”
- GOLF RÖP #3: “Bugün aslında doğru sahaya geri döndüğümüz için her şey güzel gitti. Dokuz delikte gerekli sayıda vuruşun iki katı vuruldu”
- GOLF RÖP #4: “Her gün yeniden golf oynamanın hissini yaşıyorum ve hem fiziksel, hem de ruhsal olarak bu yılın başlangıcına hazırım”
- CAR RÖP #3: “Las Vegas’ta yaşayacak ve aile kuracak harika yerler var. Ben kamusal golf sahasında kurulan küçük bir yerde yaşıyorum”
- RÖP #6: Henüz yeni nişanlandım. Kesinlikle biraz farklı olacak, çünkü hayatımın ilk 30 yılını bekar olarak geçirdim ve
- RÖP #7: yaşadığım yerler biraz değişecek”
- NAT EV #1: “Bu oyun odası evimdeki favori odam. Benim havuz masam… Arkadaşlarımla küçük bir havuz oyunu oynamayı her zaman sevmişimdir”
- NAT EV #2: “Benim en sevdiğim gruplardan biri U2’dur. Onlara bir gitar imzalattım. Aslında bu, PGA Turnuvası eşleri için Las Vegas’taki Shriner turnuvasında satın alınmıştı.”
- EV RÖP #1: “Nişanlımla buraya taşındığımda duvarlar boyanacak. Sanıyorum onun hoşlanmadığı bazı şeyler değişecek.”
- NAT EV #3: “Yakalayabildiğimin kanıtı olarak bir balığımız var. Cabo’ya gidip balığa çıktık ve bu güzel kılıçbalığını yakalayabildik. Ben sahanın dışında olduğum zaman, zamanımı burada geçiriyorum işte…
- RÖP #8: “Ben her zaman burada kalacağım. Bir golf ustası olarak burada kalmaya ihtiyacım var. Başarılı bir PGA TURNUVASI kariyeri elde etmek için bunu yapmak zorundayım.”



Hoffman Grfx-Deko

Bu turnuvada sadece iki sezon içinde Charley Hoffman başarısını insanlarla paylaştı. Kariyerinde 71 yarışa katılan San Diego yerlisi bir kez şampiyon oldu, 7 kez ilk 10’a girdi, 18 kez ilk 25’e girdi ve yaklaşık 3 milyon kazandı.



Streelman-RÖP #2

Az sonra “PGA TURNUVASI’nda” programımızda birlikte 24 saat geçirdiğimiz Kevin Streelman bizi ilk PGA Turnuvası’na giriş kartı almak için yaptığı çılgınlıklara götürecek.

STREELMAN RÖP: “Bu 24 saat hayatım boyunca beklediğim gündü”



Sony’de Streelman

Çaylakların arasında olan Kevin Streelman ilk çıkışını Sony Açık’ta gerçekleştirdi. Streelman bunu 50. olarak kısa kesti. Gerekli sayıdaki vuruşun altında 4 turunun 2’sinde başarılı oldu. PGA Turnuvası’ndaki sıkı performansı sayesinde Streelman, PGA Turnuvası’na geri dönüyor.




Kevin Streelman – RÖP

Kevin Streelman RÖP: 24 saat… Sabit bir ritme doğru gitmenin tam sırası; kalp atışı… Her saniye yeni bir tanesi özgürlüğüne kavuşuyor. Hepsi hayati önem taşıyan günün başarısı ya da başarısızlığı için çarpıyor. Hayat değiştirmek için yeteri kadar vakit var.

V/O: PGA Turnuvası’nın zorlu 6 günü için 163 oyuncu golfun nihai şeklinde pozisyon almak için mücadele ediyor. 2008 PGA Turnuvası sezonu için sadece 25 yerin olmasıyla her vuruş hayat boyu süren bir rüya için büyük bir hareket olabilir ya da bu hayalin bitebilme gerçeği var.

STREELMAN RÖP: “Adım Kevin Streelman ve ben Winfield, Illinois’den katılıyorum.”

Kevin Streelman için tek değişmez şey bu rüyayı sürekli kovalayacak olması…

Duke Üniversitesi’nden mezun olduktan ve araştırmalarına başladıktan sonra 7 yıldır göçebe bir golfçu yaşamını benimsedi. Haftalarını yollarda geçirdi, millerce yol kat etti.

Streelman Röp: “Büyük bir ihtimalle son 6 ya da 7 yıldır 200.000 mil yol kat etmişimdir. Bazı zamanlar çok zor oldu ama hayallerinizi biliyorsunuz, büyük amaçlarınızı biliyorsunuz ve belki tünelin sonundaki ışığı sonunda görebileceksiniz. Ben her zaman buna inanmışımdır…”

V/O: Böyle bir şeyi biraz olsun yaşamadığınızda kendinden emin biri olmanız zordur.

STREELMAN RÖP: “Nasıl bir şey olacağı konusunda hiçbir fikrim yok. Bu çılgın, heyecanlı, harika haftanın sonu için 24 saat kaldı. Rahatlamış olduğumu söylemek isterdim. Ben de herkes gibi yarışacağım. Bunu bekliyorum. Fakat benim için önemli olan şey günü yaşamak… Eğer bu olmazsa buraya hiçbir şey için gelmişimdir. Buraya Hooter turnuvasında yarım yıl, Gateway turnuvasında bir yarım yıl daha oynayarak geldim. Yarın benim ve ailem için harika bir gün olacak.”

Pazartesi sabahı… Güneş, hafta sonu sisini yok ederken sadece 7 saat sonra tören başlayacaktı.

V/O: Kevin’in günün ilk atışı mükemmel bir karardı. Bu, turun geri kalanını için bir kehanet miydi?


Bir başka harika vuruştan sonra topu sakince deliğe yuvarladı. Üç vuruşu zaten yeterli oldu. Uzun sürecek olan güne kolay bir başlangıç yapmıştı. Hemen hemen onun için çok kolay oldu.

2’lik bir atıştan sonra Kevin 3.de kısa bir birdie vuruşu yaptı. Bir başka başarılı vuruş daha…

O, 5 atışıyla rahatlıkta ilk 25’e girebilecek bir seviyeye geldi. Fakat bunun adı golf, tek bir vuruş her şeyi değiştirebilir.

Ve 12. delikte her şey çabucak gerçekleşti. Topun ayağını çektikten sonra sınırlarını belirledi, böylece çifte vuruş fazlası yapabilirdi.

Ve 13.de bir başka fazla vuruş onu 16-altı gerekli vuruş sayısına çıkardı. Sadece iki atışıyla başarılı oldu. Vuruşlar çok kolay yapılmıştı, hayalinize bu kadar yaklaşmak hiç kolay değildir.

Kevin son 5 deliğinde sahada dört vuruş kaybetti.

17’sinde ise bir başka kötü performans beşinci vuruştaki tüm durumu ortaya koyuyordu.

Sadece bir anlıktı. Nasıl yakalanabilirdi? Nasıl durdurulabilirdi?

Alandaki ve salondaki tüm saatlerin hesabı ne zaman ödenecekti? Kat edilen tüm yollar ve yürünen sahaların bedeli ödenmeliydi. Sadakatin ödülü ne zaman verilecekti?

Şimdi…

Bir PGA Turnuvası oyuncusunun tüm becerisiyle Kevin hayatının vuruşunu yaptı. Kademeli birdie’si ona ihtiyacı olan tüm rahatlığı sağlamıştı ve final deliğine yönelmişti. Şimdi ise buna sadece saniyeler kalmıştı.

Kevin 16-altında bitirmişti, böylece 14.yle eşit olmuştu. Söylenecek fazla bir şey yok. Başka bir şey demeye gerek yok.

“24 saat…

tüm hayatım boyunca beklediğim bir gün…”




Çaylaklar

2008 çaylaklar sınıfının üyeleri geçen hafta Hawaii’de gerçekleşen Sony Açık’ta hep beraber güçlü bir gösteri sunmuşlardı. Kariyerlerinin ilk çıkışını yapan 25 oyuncudan 15 tanesini yönünü değiştirdi ve 5 tanesi ilk 25’e girdiler. En iyi skoru 10. sırada bitiren Dustin Johnson yaptı.




Sony Özeti – RÖP

Hawaii’de gerçekleşen ve sezonun gerçek anlamdaki ilk organizasyonu olan Sony Açık için PGA Turnuvası büyük adaya taşındı.

K.J. Choi 2008’deki ilk zaferini devam ettirmek niyetindeydi. İlk günden itibaren lider olmak ne kadar mümkündü? 2007’de sadece Steve Flesch bunu başarabildi ve 2002’den beri de bu sadece 16 kez gerçekleşti.

Choi final turuna sert rüzgarlar yüzünden cesareti kırılan çaylak Tim Wilkinson karşısında dört dörtlük bir darbe yaptı. Bu rüzgarlar gün boyunca liderleri yerle bir etmişti.

CHOI RÖP…: “Bugün çok zor bir gün çünkü her vuruş rüzgar sayesinde farklı oluyor”

Choi yeşil alanı bulmak için gün boyu mücadele etti ama bir çırpıda kavradı ve yarışta tüm becerilerini kullandı.

Bu yarış agresif oyunuyla kötü şansını telafi etmeye çalışan Rory Sabbatini’yle bitiyordu.

Sabbatini 18’lik iki başarılı atış yaptı ve Choi’ye baskı kurmak için sadece bir taktiğe ihtiyacı vardı. Daha sonra Rory güzel bir birdie atışı yaptı.

SABBATINI RÖP – “Her şeyi hesaba kattım, yılın geri kalanını dört gözle bekliyorum”

Choi artık baskı altındaydı ve sağlam 18 sayı yaptı. Liderlik için iki iyi atışa ihtiyaç duyduğunun farkındaydı. Kısa bir birdie atış yaptı, böylece üç zafere damgasını vurabilirdi.

ANONS: “KJ Choi artık Hawaii’de Sony Açık’ın galibi”

CHOI RÖP: “Sert bir başlangıç ve iyi bir bitiş oldu ve kazandım. Bu yüzden bugün çok mutluyum”

Choi’nin arka arkaya yaşadığı zafer 2002 Tampa Bay Classic’ten beri ilk kez gerçekleşti ve Sony’de 2000 yılında Paul Azinger’ın yaşadığı zaferden beri ilk kez oldu.




FedExCup Sıralaması

Fedexcup sıralaması güncellendi. Choi 27. sıradan yükseldi ve Mercedes-Benz şampiyonu Daniel Chopra’yı geçerek lider oldu. Geçen senenin FedexCup ikincisi Steve Stricker ikinci kez ilk 10’a girerek üçüncü sıraya yükseldi.




UNLV Mini-RÖP

NATS MÜZİK – “U-N-L-V Hadi mücadele ederek kazan”

HOFFMAN – “Ne yaparlarsa yapsınlar mezun olduğum UNLV’yi destekliyorum”

NATS ANONS – “31 numara Curtis Terry”

HOFFMAN – “Geçen sene büyük bir çaba harcayarak harika bir sezon geçirmiştim ve görebileceğim kadar çok oyun gördüm”

NATS PONPON KIZLARI: “Savun… savun”

HOFFMAN – Arizona karşısındaki bu geceki oyunda birçok arkadaş Arizona’ya gitti.

DINO: “Güzeeel!”

HOFFMAN – “Hadi ama”

DINO: “Ne? O para demek…”

NATS SEYİRCİLERİ – “Asiler… Asiler”

DINO: “Atletik olarak siz çocuklar hemen hemen aynısınız”

HOFFMAN – “Biz çok fazla büyük takımlarda oynamayız ve Arizona’nın yarışmacıları her sene oynuyorlar. UNLV deneyip devi yenmek istiyor.”

DINO: “Mücadele şarkınızı bilmiyor musunuz?”

HOFFMAN – “U-N-L-V… U-N-L-V hadi mücadele ederek kazan!”




Hoffman – RÖP

- Bugün bana vaktinizi ayırdığınız ve PGA TURNUVASINDA programını izlediğiniz için teşekkür ederim. Hadi asiler!”




Gelecek hafta programımızda ne var?

- VO: Gelecek hafta “PGA TURNUVASINDA” programında… Bir müzik şehri ve 2007 yılın çaylağı olan Brandt Snedeker’in evine gidiyoruz. O bizi anılarıyla yolculuğa çıkaracak.
- SNEDEKER RÖP: “Nashville ev demek. Her şeyden ötesi burası sevdiğim yer… Bu benim için parçası olduğum harika bir şehir ve yaşamak için mükemmel bir yer… Burası benim evim ve hep öyle olacak”





COPYRIGHT – 2008 PGA TURNUVASI PRODUCTIONS

No comments: