Wednesday, August 8, 2007

11 Temmuz

CHELSEA YENİ SEZON HAZIRLIKLARINI AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ’NİN LOS ANGELES EYALETİNDE GERÇEKLEŞTİRMEK İÇİN KALİFORNİYA’DA KAMPA GİRDİ.

MENAJER MORINHO, FUTBOLCULARINDAN ASHLEY COLE, PETR CECH VE ARJEN ROBBEN KAMPTAN ÇESİTLİ AÇIKLAMALARDA BULUNDULAR…

ASHLEY COLE: Benim buradaki ilk yılım. Şu ana kadar çok güzel geçti. Burası harika bir yer. Güneşin tadını çıkartıp futbol oynuyoruz. Harika stadyumlar var burada ve umarım şehri gezmeye fırsat bulabiliriz.
JOSE MOURINHO: David Beckham’ın bu maçta oynayıp oynamayacağını bilmiyorum ama eğer oynarsa bu L.A. ve Amerika’daki futbol için çok büyük bir anı olacak. Gerçekleştirmek için daha iyi bir futbolcu bulamazlardı. Avrupa futbolu için büyük bir kayıp.
ASHLEY COLE: Bence o hala en iyilerden bir tanesi… Diğer futbolcularla karşılaştırdığımızda o hala çok hızlı. Oynama stili ve top öldürmeleri inanılmaz. Bence L.A. Galaxy takımı David Beckham gibi bir oyuncuya sahip oldukları için çok şanslı.
PETER CECH: Futbolda her oyunda beklemediğiniz sonuçları alabilirsiniz. İyi oynayabilirsiniz. Fakat kazanmak için yine de biraz şansa ihtiyacınız vardır. Bu sene şanslı olacağımıza inanıyorum.
ARJEN ROBBEN: Şu an bulunduğum yerden çok memnunum. Buraya geldim ve ilk idmanıma çıktım. Yedi hafta aradan sonra tekrar geri döndüğüme çok seviniyorum.

No comments: