Thursday, November 13, 2008

SEYİRCİLERE BOZUK PARA ATAN DROGBA'YA CEZA GELEBİLİR

Didier Drogba, Burnley tarafarlarına bozuk paraları geri attığı için Futbol Federasyonu tarafından para cezasına çarptırılabilir.
Chelsea’nin yıldız oyuncusu, Çarşamba günü oynanan Carling Cup maçında ilk golü atmıştı, fakat sahaya yabancı cisim atılmasıyla gol sevinci yarıda kaldı.
Drogba bozuk parayı seyircilere geri atmasının yanı sıra hareket çekti, bu nedenle davranışları inceleme altına alındı.
30 yaşındaki futbolcu bu davranışları nedeniyle özür dilemesine rağmen büyük ihtimalle kötü davranış sebebiyetiyle para cezasına çarptırılacak.
Sarı kart gören Drogba yaptığı açıklamada “Bir şeyin açıklığa çıkmasını istiyorum. Ben sadece gol sevinci yaşamak istedim. Fakat bana yabancı cisimler atıldı. Benim bozuk parayı geri atmam belki de büyük bir hataydı, eğer birisi zarar gördüyse özür dilerim. Bir futbol maçında görülmemesi gereken bir şeydi. Bir anlık öfkenin kurbanı oldum, çok pişmanım. Fakat bu sadece bir hataydı” şeklinde konuştu.
Chelsea şimdi hakemin raporunu bekleyecek. Öte yandan Luiz Felipe Scolari ve Burnley menajeri Owen Coyle olayı görmediklerini söylediler.

No comments: