Wednesday, November 12, 2008

TORRES: "KİMSE BENİ LIVERPOOL'DAN AYIRAMAZ"

Son aylarda Chelsea ve Manchester City gibi kulüplerle bağlantısını sürdüren İspanyol golcü Fernando Torres, Anfield’daki yaşamını sevdiğini ve Liverpool’da kalmak istediğini yineledi.
Liverpool’un Torres’i satmak istediğine dair dedikodulara rağmen 24 yaşındaki oyuncu bir başka takımda oynamak istemediğinin altını çizdi.
Yıldız futbolcu, Daily Star’a yaptığı açıklamada “İspanya’ya dönmek istemiyorum. İtalya’ya da gitmek istemiyorum. Hatta bir başka İngiliz kulüpte de oynamak istemiyorum. Geçtiğimiz yaz birçok şey okudum, fakat o sırada Avrupa Şampiyonası’nda oynuyordum. Dikkatimin dağılmasını istememiştim. Chelsea gerçekten kulübümle konuştu mu bilmiyorum, fakat öyle bir şey varsa bile kimse Liverpool’u yüz üstü bırakmamı sağlayamaz. Bence Liverpool taraftarlarının %90’ı da benim kalmamı istiyordur.” şeklinde konuştu.

No comments: