Saturday, May 26, 2007

14 Mayıs

Chelsea transferleriyle sansasyon yaratmaya devam ediyor. Büyük kulüp dört oyuncu için 30 milyon pound harcadı.
Chelsea, Andrei Shevchenko, Alman yıldız Michael Ballack, İngiliz Ashley Cole ve forvet oyuncusu Salomon Kalou’yu transfer etmek için 30 milyon pound harcayarak herkesin dikkatini çekti.
Dört oyuncu asıl performanslarını gösteremeseler de Jose Mourinho bu gelişmelerden ötürü çok mutlu.
Mourinho bu oyuncularla ilgili yaptığı açıklamada “Salomon değişik bir kültürden gelerek harika bir iş çıkarttı. O daha çok toy ama katkısı çok ama çok iyi. Ashley Cole için değişim kolay olmadı. Chelsea’dan Real Madrid’e ya da Arsenal’dan Real Madrid’e geçmek çok daha kolay bence. Fakat Ashley yine de iyi oynadı. O bizim kahramanlarımızdan biri. Ballack ise en zor zamanlarımızda gol atarak Chelsea’yı FA Kupası ve Şampiyonlar Ligi yarı finaline taşıdı. Willie Gallas’ın Arsenal’daki sezonu ise o kadar iyi değildi. Sheva ise ben dahil olmak üzere herkesin beklediği gibi bir sezon çıkartmadı” şeklinde konuştu.




Amerika Kupası karşılaşmalarında Brezilya takımında oynaması için teklif götürülen Kaka ideal bir seçim olmadığını öne sürerek teklifleri reddetti.
Kaka ve Milan bu yılki Amerika Kupası karşılaşmalarında orta saha oyuncusunun yer almasını istemediler. Brezilya Haziran sonunda Venezüella’da gerçekleştirilecek turnuvada ünlü oyuncuyu bünyesinde barındırmak için fiyatını arttırdı fakat takım maçlara Kaka’sız çıkacak gibi görünüyor.
Bu gelişmeler üzerine 25 yaşındaki oyuncu Brezilya Futbol Federasyonu’na ayrıntılı bir mektup yazdı.
Kaka mektupta özetle “Amerika Kupası için çağrıldım, fakat uluslar arası anlamda benden beklenen performansı sağlayacağımı ve ideal bir seçim olduğumu düşünmüyorum. O yüzden Amerika Kupası’na katılamayacağımı bu mektupla belirtmek istiyorum” şeklinde yazarak Amerika Kupası maçlarına katılmayacağını açıkça belirtti.





Lyon, Barcelona gibi başka kulüplerin ilgilendiği söylenen Louis Saha Manchester United’tan ayrılma gibi bir planının olmadığını açıkladı.
Fransız oyuncu Louis Saha’nın Manchester United takımındaki geleceği Lyon’un ünlü futbolcuyu transfer etme gibi bir niyetlerinin olduğunu söylemesiyle beraber son haftalarda büyük spekülasyonlara sebep olmuştu.
Barcelona da yıldız oyuncunun talipleri arasında olduğunu açıklamasıyla beraber Saha’nın takımdaki geleceği büyük bir soru işaretine dönüşmüştü.
Tüm bu söylentilerin üzerine Saha “Ben takımda kalmak istiyorum. Manchester United’da daha ilk maçımı kazandım ve bu gerçekten harika bir şey. Bu kulüpte daha birçok maç kazanmak istiyorum. Diğer kulüpler beni transfer mi etmek istiyorlar? Hiçbir şey bilmiyorum. Kulübümü seviyorum ve ayrılmak gibi bir niyetim yok.” Şeklinde konuşarak ayrılacağı dedikodularına bir son verdi.

No comments: