Saturday, May 26, 2007

9 Mayıs

Liverpool yıldızı Steve Finnan UEFA Şampiyonlar Ligi finali için şimdiden çalışmalara başladıklarını söyledi.
Liverpool yıldızı Steve Finnan, UEFA Şampiyonlar Ligi finalinde başarılı olmak için mücadele ettiklerini açıkladı.
Finnan yaptığı açıklamada “Finale şimdiden kafa yormaya başladık. Harika bir mücadele olacak ve çalışmalarımız çoktan başladı. Çok iyi çalışmamız lazım. Çünkü bu harika bir fırsat. Biz büyük bir takımız, o yüzden bazı insanlar hayal kırıklığına uğrayabilirler. Bence Fulham maçına çıkmayan oyuncular gelecek hafta oynayacaklar. Benim fikrime göre yönetici bu oyuncuları kullanacak, çünkü üç haftadır dinleniyorlar.” Şeklinde konuştu.
Finnan ayrıca Harry Kewell’in geri dönüşünü beklediğini ve bu sezonun geri kalan maçlarında Kewell’in oynamasını çok istediğini sözlerine ekledi.


Ünlü futbolcu Neil Lennon, Celtic’ten ayrılmaya karar verdiğini söyledi. Lennon yaşlı oyuncu olarak hatırlanmamak için bu kararı verdiğini açıkladı.
Leicester City’den ayrılıp 6,5 yıldır Celtic’te başarılı bir performans sergileyen ve 2003 UEFA Kupası dahil olmak üzere 10 büyük kupa gören Neil Lennon, Celtic’ten ayrılmaya karar verdiğini söyledi.
Güçlü orta saha oyuncusu kulüp tarihinin en parlak döneminde başrol oynayan oyunculardan biriydi.
Artık gücünün tükendiğini düşünen Lennon, Celtic taraftarlarının gösterdiği pozitif yaklaşımın kariyerinin son yıllarında onu motive ettiğini açıkladı.
Lennon yaptığı açıklamada “Son üç yıl her şey son derece eğlenceliydi ve kupa karşılaşmalarında çok başarılı olduk. Fakat Şampiyonlar Ligi sürecinde kulüpte artık kalmamam gerektiğini hissettim. Çünkü bunun daha fazla uzamaması gerektiğine karar verdim. Belki bazı hayranlarım beni kulüpteki yaşlı adam olarak hatırlayacaklar ama çoğunun beni bu oyunu zirvede bırakan güçlü oyuncu olarak hatırlamalarını tercih ederim” şeklinde konuştu.
Ünlü oyuncunun kulüp için oynayacağı son karşılaşması 26 Mayıs’ta Dunfermline ile oynanacak İskoçya Kupası final maçı olacak.





Bu yaz Marseille’den ayrılmak isteyen Franck Ribery; Manchester United, Arsenal ya da Chelsea gibi büyük takımlara geçmek istediğini söyleyerek büyük İngiliz kulüplerine uyarı yaptı.
Ribery yaptığı açıklamada “OL’nin beni transfer etmek istediği doğru. Fakat ben şu sıralar sadece yurt dışıyla ilgileniyorum. Eğer ayrılırsam sadece yabancı bir kulübe giderim. Fakat Almanya gibi ülkeler ilgimi çekmiyor. İngiltere ve İspanya liglerini tercih ederim.” Şeklinde konuştu.
Oynamayı hayal ettiği kulüpler hakkında bir soru üzerine ise “Manchester, Barcelona, Real Madrid, Arsenal, Chelsea ve Milan.” Cevabını vererek sözlerine “Bu tercihlerimin nedeni para değil. Diğer kulüplerin de parası var. Sadece Marseille’den ayrılırsam gelecek sezon Şampiyonlar Liginde bu kulüplerin birinde oynamayı hayal ediyorum. Bu sezon sonunda neler olacağını hep birlikte görelim” şeklinde devam etti.




06:55:54***** AP-SNTV-0400: Boxing Corrales
Boks dünyası şok bir kayıpla sarsıldı. Ünlü boksör Diego Corrales Pazartesi gecesi uğradığı motosiklet kazasıyla 29 yaşında hayata gözlerini yumdu.
Boks sporunun başarılı isimlerinden Diego "Chico" Corrales, Pazartesi gecesi Las Vegas’ta henüz 29 yaşındayken bir motosiklet kazasında hayatını kaybetti. Yeni aldığı motosikletini Las Vegas sokaklarında hızlıca kullanırken trafiğe takılan bir otomobilin arkasına çarpan Corrales’in ölümü saat 22:22’de kamuoyuna duyuruldu. Las Vegas polisi yaptığı açıklamada Corrales’in ehliyeti olmadığını söyledi. Yapılan otopside kask takan Corrales’in kanında uyuşturucu ve alkole rastlandı.
Diego Corrales 7 Mayıs 2005 tarihinde Jose Luis Castillo’yu yendiği maçıyla ün kazanmıştı ve bu maç yılın en iyi boks maçı seçilmişti. California doğumlu Corrales, 7 Nisan’da Joshua Clottey’le karşı karşıya geldiği maç dahil profesyonel kariyerinin son üç maçını kaybetmesiyle hayranlarını hayal kırıklığına uğratmıştı.




06:55:54***** AP-SNTV-0400: Tennis Rome 2 update
Roma Tenis Turnuvası Salı günü tüm hızıyla devam etti. Karşılaşmalarda başarılı olan isimler Marat Safin, Marcos Baghdatis, James Blake, Ivan Ljubicic ve tabii ki ünlü tenisçi Roger Federer oldu.
Dünyanın bir numaralı tenisçisi Roger Federer Salı günü gerçekleşen Roma Tenis Turnuvasının üçüncü roundunda İspanyol oyuncu Nicolas Almagro’yu 6-3, 6-4’lük skorlarla yendi. Maçların ilk bölümünde kazanan oyuncular Marat Safin, Marcos Baghdatis ve James Blake oldu. 2006’da Avustralya turnuvasında ikinci olan Baghdatis, 2004 Roma şampiyonu Hırvat oyuncu Carlos Moya’yı 6-2, 6-3 yenerken Blake, Fransız oyuncu Gael Monfils’i 7-6 (4), 6-3 yendikten sonra performansından çok memnun kaldığını açıkladı. Ivan Ljubicic ise Arjantinli Jose Acasuso’yu 6-4, 6-3’lük skorlarla alt etti.
Geçen yılki finalde Rafael Nadal tarafından yenilgiye uğrayan Federer, Almagro’yu yendikten sonra yaptığı açıklamada “Evet, şimdi kendimi daha iyi hissediyorum. İki haftadır zorlu bir çalışma sürecindeydim. Monaco’da sert maçlarda oynamıştım, o yüzden nasıl oynamam gerektiğini biliyordum. Hala hata yapabileceğimi biliyorum, fakat daha istikrarlı bir oyun çıkartıyorum.” Şeklinde konuştu.
James Blake ise “İkinci sette o kadar iyi değildim. Rakibim mücadele etmemi sağladı. İyi oynamak zorundaydım. Çok mutlu oldum ve gururlandım. Çünkü daha sonra çok iyi bir performansla iyi bir oyun çıkardım” dedi.

No comments: