Sunday, April 8, 2007

2 Nisan

02:42:06***** AP-SNTV-1900: Handball

Flensburg takımı Pazar günü oynadıkları hentbol maçında 2 gol farkla Valladolid takımını yenilgiye uğrattı.
Alman takımı SG Flensburg-Handewitt, Pazar günü yarı finallerde İspanyol CBM Valladolid takımını yenilgiye uğrattıktan sonra Avrupa Hentbol Federasyonu Şampiyonlar Liginin finalinde oynamaya hak kazandı.
İlk kez bir şampiyonlar ligi yarı finaline ev sahipliği yapan Valladolid takımı maçta 25-24’lük skorla büyük bir atak yapmıştı, fakat Flensburg takımı maçın sonunda 32-30’la maçı kazandı.
Valladolid takımının Arjantinli oyuncusu Eric Gull rahatsızlığı nedeniyle bir önceki maça çıkamamıştı, fakat bu maçta iyi bir performans sergiledi.
Maçta Ljubomir Vranjes kırmızı kart görürken Flensburg takımının defansı başarılı bir oyun çıkardı.







00:47:27***** AP-SNTV-2100: Swimming Thorpe


Olimpiyatlarda 5 kez altın madalya sahibi olan Ian Thorpe Pazar günü Melbourne’da bir Fransız gazetesine yaptığı doping suçlamasından temiz çıkacağını iddia etti.
L'Equipe adındaki Fransız gazetesi Thorpedo olarak bilinen 24 yaşındaki yüzücünün bir doping testindeki iki aşamayı atladığını iddia etmişti. Uluslar arası Yüzme Federasyonu ULUSLAR ARASI YÜZME FEDERASYONU CUMARTESİ GÜNÜ THORPE'NİN ADINI VERMEDEN "AVUSTRALYA SPOR ANTİ-DOPİNG ACENTASI"NIN KONUYU "SPOR İÇİN HAKEMLİK MAHKEMESİ"NE GÖNDERDİĞİNİ KABUL ETTİ.
Thorpe ise Pazar günü yaptığı açıklamada bu suçlamaların kendisini büyük bir şoka uğrattığını söyledi.
Ünlü yüzücü “Cumartesi günü sabah 8’de bir Avustralya yüzme temsilcisi tarafından arandım. Bana testosteron ve hormon testlerini atladığıma dair L’Equipe gazetesinin raporu olduğunu söyledi. Bu beni büyük bir şoka uğrattı. Ne tür sonuçlarla karşılaşacağımı bilmiyorum. Bu test bana Mayıs 2006’da yapılmıştı. Tüm itibarım lekelendi. Fakat suçsuz olduğumu biliyorum” şeklinde konuştu.

No comments: