Thursday, March 8, 2007

16 Ocak

Eski Glasgow Rangers menajeri Paul Le Guen, dün Paris St Germain teknik direktörü olmaktan gurur duyduğunu söyledi.

Doğal

Le Guen Rangers’tan ayrıldıktan sadece 11 gün sonra PSG’yle iki buçuk yıllık bir kontrat imzalayarak yönetime geri döndü.

Doğal

Paul Le Guen Fransa’nın 1. liginde PSG’yi dördüncülüğe kadar düşüren Guy Lacombe’un yerine geçmiş oldu.

Doğal

Le Guen, dün Paris’te düzenlediği basın toplantısında oyuncu olarak başarılı bir yedi yıl geçirdiğe kulübe dönmenin kendisini ne kadar mutlu ettiğini açıkladı.

Doğal

Le Guen şu açıklamayı yaptı: “Paris St. Germain’in teknik direktörü olduğumdan dolayı çok mutlu ve gururluyum. Bu kulüp yedi yıl boyunca oynadığım bir kulüp. Guy Lacombe’ı saygım konusunda inandırmak istiyorum. Hayal kırıklığına uğramış olmalı. Ona en iyi dileklerimi yolluyorum. Bu sabah onunla bağlantı kurmaya çalıştım. Düşüncelerim onunla”

Doğal

Lacombe Cumartesi günü Valanciennes karşısında 2-1 yenilgiye uğramıştı ve PSG’den sekiz maçta bir kez bile kazanamadan ayrılmıştı.

Doğal

PSG için 248 maçta oynayan Le Guen Stade Gerland’da başarılı üç tane 1. lig karşılaşmasını kazandıktan sonra Mayıs 2005’te Fransız futbolunu bırakmıştı.

Doğal

Le Guen Lyon’dan sonra PSG’ye neden döndüğünü şöyle açıkladı: “Paris’ten çağrılmadan evvel Lyon’u henüz terk etmiştim. Yabancı bir ülkede çalışma deneyimi kazanmak istemiştim. Bunları yaşamaktan dolayı çok mutluyum, size gerçekten çok şey öğretiyor. Tekrar denemeyeceğimi söylemiyorum; bu bir zamanlama, arzu meselesi”…

Doğal

Le Guen Rangers’ı 4 Ocak’ta terk etmişti.

Doğal

İskoçya’da geçirdiği zamanın başarısızlıkla sonuçlanmadığı konusunda ısrar eden Le Guen sözlerine şöyle devam etti: “Ben bunu başarısızlık olarak değil, güzel bir deneyim olarak görüyorum. Sonuçlar ortaydı, bunu kabul ediyorum ama kötü de değildi. Eğer bunu başarısızlık olarak görseydim iyileşmeye ihtiyaç duyardım”

Doğal

PSG Başkanı Alain Cayzac’ın doğru bir karar olarak umduğu Le Guen ilk antremanlarına dün öğle saatlerimde başladı. PSG’nin teknik direktörü olarak ilk karşılaşması ise Toulouse karşısında yarın gerçekleşecek.

No comments: