Thursday, March 8, 2007

19 Ocak (Michel Platini)

Yeşil sahaları yönetmek için çok hevesli görünen Michel Platini, Sepp Blatter’ın açıklamaları hakkında şunları söyledi: “Sepp Blatter’ın görüşleri beni gerçekten derinden etkiledi. İnsanlara ‘Michel UEFA başkanı olabilecek potansiyele sahip’ dedi. Lennart Johansson ise yeterince deneyim sahibi olmadığımı söyledi. Elbette ki fazla deneyimim yok ama deneyimi olan 200 insanla birlikte çalışacağım. Benim bir yaşam felsefem var ve bu felsefemi kullanacağım. Nereye gittiğimi biliyorum ve futbolun nereye gitmesi gerektiğini de biliyorum.”

Doğal

Fransa için 72 kez forma giyen 51 yaşındaki Platini sözlerine şöyle devam etti: “Bence ulusal takımlar için seçilmiş olan oyuncuların paralarının kulüpleri tarafından ödenmemesi çok mantıklı, çünkü o esnada o oyuncu kulübü için oynamıyor. FIFA’yla bu konu için çalışıyoruz. Sepp Blatter ve ben tamamen buna katılıyoruz.”

Doğal

Gelecek Cuma yeni UEFA başkanı belli olacak ve Platini’nin başkan olup olmadığı da kesinlik kazanacak.

No comments: