Saturday, March 24, 2007

22 Mart

10:00:10***** AP-SNTV-0800: Golf Woods Federer

Ünlü golf oyuncusu Tiger Woods ve teniste bir numaralı oyunculardan biri olan Roger Federer ilk kez aynı hafta içinde aynı şehirde kendi dallarında rekabet ettiler.
Miami’de bir araya gelen ünlü oyunculardan Roger Federer yaptığı açıklamada “Evet, biz bağlantımızı sürdürüyoruz. Harika bir arkadaşlığımız var, o yüzden elimden geldiğince onunla görüşmeye çalışıyorum. Miami’de aynı hafta içinde oynamamız çok iyi oldu. Onu golf oynarken izledim, o da Cumartesi günü beni tenis oynarken izlemeye gelecek. Çok iyi bir insan, onu tanımak büyük bir zevk” dedi.
En son geçen ay Dubai’de Federer’le bir araya gelen Tiger Woods ise “Sadece egzersiz roundundayız. Yeşil alanları biraz değiştirdiler. Çok anılarım oldu, fakat yeni sayfalar açtım. Roger da beni izlemeye geldi ve bundan keyif aldı” dedi.










10:00:33***** AP-SNTV-0800: Cricket World Cup 8 Up

Pakistan takımı Çarşamba günü Jamaika’da oynanan Kriket Dünya Kupası karşılaşmasında Zimbabwe takımını yenilgiye uğrattı.
Şiddetli bir yağmur sonrası öğlen oynanan maçta Zimbabwe takımı 93 puanla maçı kaybetti.
Kısa bir süre önce teknik direktörleri Bob Woolmer’ı kaybeden Pakistan takımı bu kayıplarından sonra çıktıkları ilk maçta 160 puan yaparak 349 sayısına ulaştılar.
Çok duygulu bir gün yaşayan Pakistanlı kriket oyuncularından takım kaptanı Inzamam-ul-Haq, 37 puan skor yaptı.
Bob Woolmer için bir dakika süren sessizlikten sonra Sabina parkında oynanan maç Pakistan takımının bu sezon Dünya Kupası karşılaşmalarındaki son maçları oldu.

No comments: